ببینید | پوکمون

ماجرای موجوداتی کوچک و دوست داشتنی به نام «پوکمون» به معنی هیولای جیبی که به همراه بزرگترین مربی پوکمون‌ها که یک انسان است، وارد مسابقات بزرگ و هیجان انگیزی می‌شدند. 
کد خبر: ۱۴۲۵۰۶۷
نویسنده مریم فلاح

 مربی پوکمون‌ها پسری بود که در سن ۱۰ سالگی مجوز رسمی خود را از پروفسور «اوک» دریافت کرده بود. او برای رسیدن به آرزویش یعنی مربیگری این هیولا‌های فسقلی به کمک دوستانش دنیا را جست و جو کرده بود، در حالی که می‌بایست از شرکت‌ها و همچنین سازمان‌های شیطانی دوری کرده، با رقبای خود مبارزه و با پوکمون‌های افسانه‌ای ملاقات کند.

«پوکمون»، کارتونی متعلق به ژانر‌های اکشن، ماجراجویانه، علمی - تخیلی و فانتزی محسوب می‌شود. اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی برای اولین‌بار پوکمون‌ها در بازی‌های ویدیویی دیده شدند. اواخر این دهه با به شهرت رسیدن آنها، کارتونی جذاب از این شخصیت‌ها ساخته شد که خیلی سریع به یکی از موفق‌ترین آثار اقتباس‌شده از بازی‌های کامپیوتری تبدیل شد.

«پوکمون»، (با نام اصلی: Pokémon) محصول سال ۱۹۹۷ کشور ژاپن است به کارگردانی مشترک «جونیچی ماسودا»، «کن سوگیموری» و«ساتوشی تاجیری». تاکنون فیلم‌ها و بازی‌های متعددی بر اساس پوکمون‌ها ساخته شده است. ازجمله سال ۲۰۱۷ که یک فیلم پوکمون بر اساس اپیزود اول ساخته شد.

تعداد بازدید : 11
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نارین قدیانلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
۰
۰
عالی بود یاد بچگیامون افتادیم با 21 و 23 و24 سال سن :>

نیازمندی ها